Köpvillkor

Vi vill att du ska känna dig trygg att handla av oss på Najs of Sweden och därför erbjuder vi olika betalningsvillkor. Du kan välja att betala via kort eller bankgiro om du vill betala i samband med din beställning. Vill du istället få hem varorna innan du betalar så väljer du faktura.

Priser
Alla priser i “butiken” är inklusive moms. Och när du går till “kassan” får du se det totala priset. Vi debiterar inte någon frakt. I dagsläget kan du bara välja leverans inom Sverige. Skulle du vilja göra en beställning utanför Sverige så kontaktar du oss så löser vi det. Mail: info@najsofsweden.se eller telefon 070-9271830

Betalning
Du kan välja olika sätt att betala, välj det som du känner dig bekvämast med. Det angivna valet är att du får en faktura efter att du fått hem dina varor.

Betala via Payson
Betalning med Payson. Du kan välja att betala mot faktura och då behöver du ange ditt personnummer som kontrolleras. Betalning sker enkelt och säkert med Payson. Även om du inte har ett PaysonKonto sedan tidigare kan du snabbt göra transaktionen via Payson. Payson samarbetar med VISA, MasterCard samt alla svenska banker som erbjuder direktbetalningar, Swedbank, Handelsbanken, SEB, Nordea och Danske Bank. Payson håller höga säkerhetskrav och är PCI-certifierade av Trustwave som är en internationell organisation för säker e-handel. All trafik krypteras genom SSL 128 bitar och alla kortöverföringar bygger på bankernas så kallade 3D-secure teknik. Payson startade 2004 i Sverige och flera miljoner personer har använt Payson som är en välkänd betallösning på internet. Läs mer om Payson här: www.payson.se
Väljer du att betala med kort så kommer du att slussas vidare till Payson som ser till att ditt kortköp hanteras säkert.  Med Payson kan du sätta in pengar med VISA, MasterCard samt internetbank (Swedbank, Handelsbanken, SEB och Nordea). Läs mer om Payson säkra betalningar här

Förskottsbetalning
Vill du göra en förskottsbetalning genom bankgiro så går det också bra. Gör din beställning i butiken och sätt in beloppet på bankgiro nr 225-1882, betalningsmottagare uppges som Najs agentur of Sweden AB och det är företaget bakom butiken Najs. Räkna med att leveranser kan dröja någon extra dag då vi skickar varorna först när betalningen är registrerad på vårt konto.

Ångerrätt
Enligt Distans- och hemförsäljningslagen har Du som konsument (detta gäller ej företag) rätt att frånträda avtalet genom att meddela oss detta inom 14 dagar från mottagandet av varan. För att Du skall kunna nyttja din ångerrätt måste Du returnera varan i oskadat skick, i originalförpackning. Vid nyttjande av ångerrätten är det Du som står för returkostnaden.

Byte eller reklamation
Kontakta oss om du vill reklamera en vara eller om du vill byta till annan modell eller färg. Kontakta oss på info@najsofsweden.se

Personregister:
Najs of Sweden lagrar personuppgifter, namn, postadress och e-postadress (inte personnummer)  i ett register. Uppgifterna, som uppdateras regelbundet, används i syfte att upprätthålla kundrelationen och även för vår egen marknadsföring för att Du som kund skall kunna ta del av intressanta erbjudanden. Du kan när som helst tacka nej till att få sådana erbjudanden och du kan en gång om året kostnadsfritt ta del av personuppgifterna. Upptäcker du att någon uppgift vi har är felaktig ber vi att du antingen sänder oss ett e-mail på
info@najsofsweden.se, ringer till oss på 070-927 1830 eller skriver till Najs of Sweden, Sveavägen 133 113 46 Stockholm . Din e-mail adress lämnas aldrig ut till andra företag!

Säljande företag
Najs agentur of Sweden AB i Stockholm.
Kontaktuppgifter till oss är info@najsofsweden.se