Vi skickar ditt paket fraktfritt vid order över 795 kr.
Utlämningsställe
Vi skickar helst paket som innehåller porslin med DHL eftersom de oftare är hela när de kommer till utlämningsstället.
Vill du att vi anger ett särskilt utlämningställe så skriv in det som anteckning i kassan. Det finns ett fält där du kan meddela oss.
Om du handlar något som inte går sönder så kan vi också skicka med Postnord om du vill.
Prisfilosofi hos Najs
När du handlar för 795 kr så tjänar vi alltså mindre och det kommer oss båda till godo. Du får det fraktfritt och vi får sälja lite mer.
Vi har sällan kampanjer eller rea då vi försöker hålla rimliga priser på alla varor hela tiden trots att japanska valutan blivit väldigt dyr.
Du ska inte behöva hitta en vara du köpt till ordinarie pris senare reas ut. Du kommer inte att hitta reklam eller kampanjer kring Black Friday eller någon annan kommersiell säljsäsong.
Välj kategori i menyn ovan.
Vi försöker skicka paket ca två gånger per vecka, ibland kan det ta någon extra dag. Är det bråttom så skicka oss ett mail.
Bor du i Stockholm kan du välja att besöka lagershopen på de tider vi har den öppen. Tider vi finns på plats hittar du här, lagershop
Köpvillkor hittar du här Vill du söka ditt paket som skickats med DHL klickar du här.
Är det något särskilt du önskar när vi behandlar din order så kan du skicka oss ett mail och hänvisa till ditt beställningsnummer som du fick via mail.
Vi slår t.ex. in paket om det är något du ska ge bort, eller om du vill att vi skickar paketet med en hälsning till en annan adress.
Hör av dig så fixar vi det du tänker på. info@najsofsweden.se Eller ring/sms: 070-927 1830, Anna-Carin hjälper dig.